Asiakaspalautetta

”Deliporon toiminnassa on vakuuttava ammattimaisuuden tuntu. Suosittelen ehdottomasti. Tärkeää on hyvin toimivien toimitusten ja korkean laadun lisäksi ollut myös satunnaisten pienten toimituspoikkeamien hoito.”

Harri Tanhuanpää Tampere

 

”Verkkokaupasta helppo tilata ja sivut ovat selkeät.
Kokonaishinta toimitusmaksuineen ja noutopisteen perimine palkkioineen nostavat hinnan korkeahkoksi, mutta laatu maksaa aina.”

Oili Vepsäläinen Kuopio

 

”Tuotteet ovat aina olleet virheettömiä ja laadukkaita, toimitus pelaa ja valmistusohjeita olen saanut sekä toimitusten mukana että Deliporon sivuilta. Olen suositellut jokaiselle hyvän ruuan ystävälle, mutta osa ei ymmärrä laadun maksavan, osa vierastaa alueellamme tuiki tavatonta eläintä.

Juuri sopivan kokoiset vakuumipakkaukset on helppo siirtää pakasteeseen ja käyttää yhteen ateriaan kerrallaan.

Terveydellisistä ja ekologisistakin syistä poronliha on huipputuote ja hankkimalla puolikkaan vasan ja 5-10kg käristystä pakasteeseen, on minulla koko vuodeksi herkullinen punaisen lihan varasto eikä enää tarvetta ostaa kyseenalaisesti tuotettua (vaikka olisi suomalaistakin) muuta punaista lihaa. Nyt on työn alla pienten lastenlapsien kasvattaminen aidoksi poronpurijoiksi ja kunhan vähän kasvavat, voi olla että tarvitaan kokonainen vasa vuodessa!

Kiitos erinomaisesta palvelusta ja menestystä yritykselle!”

Marita Salmu Vaasa

 

”Ostamme lähinnä pihvipaketteja, yleensä melko pieniä määriä kerrallaan. Olemme olleet kaikin puolin tyytyväisiä. Toimituksissa joskus on harmittanut, kun noutopaikasta ei pakettia tahdo löytyä ja etsimiseen on mennyt paljon aikaa. Joskus on myös harmittanut, kun tilatessa on havainnut, että edellinen kuljetuserä meni juuri ja seuraava on vasta jonkin ajan kuluttua.”

Erkki Tikkanen Helsinki

 

”Deliporolla asiointi on ennenkaikkea mahdollisuus saada tuoretta poronlihaa täällä etelässä. Tämä on lisäksi hyvin helppoa: teen rauhassa tilauksen kotona. Ilmoitus sähköpostissa koska saa hakea lähetyksen. Helpompaa ei voi olla!

Olisi hyvä, jos saisi tietää, moneenko pakettiin tilaus on pakattu. Kerran minulle annettiin noutopisteessä vain yksi pakkaus, kotona sitten huomasin, että puuttui tavaraa.

Olen ollut tyytyväinen. Kiitos. Olen myös suositellut Deliporon käyttämistä.”

Pirkko Åkerblom Kotka

 

Deliporolta olen aina saanut laadukkaita tuotteita ja tuotteiden tilaaminen ja toimitus ovat sujuneet hienosti. Niissä harvoissa tilanteissa, joissa minulla on ollut kysyttävää tai korjattavaa tilaukseen liittyen, olen saanut hyvää ja nopeaa palvelua. Olen ollut tyytyväinen Deliporoon ja suosittelen lämpimästi muillekin!”

Joe Gummerus Vaasa

 

Asiakaskysely 2021


Helmikuun alussa 2021 kysyimme sähköpostitse edellisen syksyn aikana meiltä poronlihaa ja/tai muita tuotteita ostaneilta asiakkailtamme, millaisen arvosanan he antavat Deliporolle kolmessa suhteessa. Arvosana-asteikko oli 0-10.

Tuotteiden laadusta saimme arvosanaksi 9,2.

Palvelustamme saimme arvosanan 7,5.

Kuinka todennäköistä on, että asiakkaat suosittelevat meitä ystävilleen, arvosana oli 9,4.

Olemme mykistyneitä. Useimmiten asiakkailta kysytään vain tuota viimeistä eli suosittelun todennäköisyyttä, mistä saimme jopa parhaan arvosanan. Tulokset tekevät meidät myös nöyriksi.

Huonoimman arvosanan saimme palvelusta. Siihen liittyen tuli sanallisia kommentteja ylivoimaissti eniten. Lähes kaikki kommentit koskivat tuotteiden toimituksia, mikä ei meitä lainkaan yllätä. Normaalin syksyn kymmenestä toimitusviikosta lokakuun ja joulun välissä jäi eri syistä johtuen peräti puolet pois eli kuljetuksia ajettiin vain viitenä viikkona..Käyttämämme kuljetusyrittäjän koko syksyn aikana kuljettama lihamäärä pysyi suurin piirtein aiempein vuosien tasolla ja oli siten vilkkaimmilla viikoilla jopa kolmnkertainen edelliseen syksyyn verrattuna. Ei ollut mikään ihme, että aikatauluihin tuli viivästyksiä ja muutoksia ja pieniä sekaannuksiakin sattui. Toimituksista selvittiin mielestämme lopulta kunniakkaasti ja kaikkien vaikeuksia kohdanneiden asiakkaiden kanssa on tarvittaessa sovittu heitä tyydyttävästä menettelystä. Vaikka tuollaista kuljetusruuhkaa ei Deliporon 15 vuoden historiassa ole ennen koettu eikä se kovin todennäköinen ole tulevaisuudessakaan, keinoja tilanteen paremmaksi hallitsemiseksi on joukolla kovasti mietitty ja mietitään edelleenkin.