Tilaus- ja toimitusohjeet

Deliporo Oy:n nettikauppa on tarkoitettu yksityisille kuluttajille, joiden toimitusosoite on Suomessa. Vakiotuotteita ostavat yritysasiakkaat voivat käyttää verkkokauppaa kuluttajien tavoin. Yritysasiakkaita, joilla on muita tarpeita, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen myynti@deliporo.fi.

Tuotteiden tilaaminen Deliporon verkkokaupasta tapahtuu seuraavasti.

  • Klikkaa päävalikossa Verkkokauppa-kohtaa. Käyttäessäsi palvelua ensimmäistä kertaa tutustu avautuvan sivun informaatioon Lue lisää-liitteineen.
  • Myynnissä olevat tuotteet, niiden tarkka sisältö sekä hinnat ovat nähtävissä kunkin tuoteryhmän alla. Jos jonkun tuotteen sisältö tai hinta tai toimituksen hinta muuttuu kauden aikana, Deliporoa sitoo asiakkaaseen päin tilaushetken mukainen tieto.
  • Valitse haluamasi tuoteryhmä (Poronlihapaketit, Poronliha tms.). Poimi siitä haluamasi tuote ostoskoriin.
  • Valittavanasi on kolme vaihtoehtoa. Voit jatkaa ostamista, muuttaa ja päivittää tekemäsi poiminnan tai tehdä tilauksen. Ostamisen voit aina keskeyttää poistumalla verkkokaupasta.
  • Jos jatkat ostamista, voit poimia seuraavan tuotteen samasta tuoteryhmästä tai valita uuden tuoteryhmän (mikäli molemmat tuoteryhmät ovat pakastettuja poronlihatuotteita) ja poimia tuotteen sieltä. Muut tuoteryhmät kuin pakastetut poronlihatuotteet toimitetaan kukin eri paikkakunnalta, joten näiden tuoteryhmien tilauksia ja toimituksia ei voi yhdistellä minkään muun tuoteryhmän kanssa.
  • Jos haluat muuttaa tilaustasi, voit ruudulla muuttaa tilattua tuotemäärää. Tuotteen poistaminen ostoskorista tapahtuu valitsemalla määräksi nolla. Muutos astuu voimaan painettuasi Päivitä-nappia.
  • Kun olet valmis, valitse Tilaa, jolloin tilauksen tiedot ilmestyvät ruutuun.
  • Valitse ruudun alaosassa olevasta valikosta toimitustapa. Jos valitset noutopistetoimituksen, valitse alemmasta vetovalikosta myös noutopiste. Jos valitset reittikuljetuksen, valitse myös reitti.
  • Ruudulla näkyy teksti Olen tutustunut Deliporon sopimusehtoihin ja hyväksyn ne. Lue ehdot ja pane rasti ruutuun tai keskeytä ostaminen poistumalla verkkokaupasta.
  • Valitse Tee tilaus.
  • Kirjaudu sisään, jos olet vanha asiakas. Rekisteröidy, jos olet uusi asiakas. Rekisteröityessäsi täytä kaikki pyydetyt kentät. Ole huolellinen nimesi, osoitteesi sekä erityisesti sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi kirjoittamisessa, niiden oikeellisuus on välttämätöntä toimituksen onnistumiselle. Valitse itsellesi käyttäjätunnus ja salasana. Kirjoita ne muistiin, sillä tarvitset niitä jatkossa.
  • Ruutuun avautuu sivu, jonka yläosassa näkyy tilauksesi sisältö ja sen alla tilaajan tiedot. Tarkista niiden oikeellisuus. Alapuolella on kenttiä tilauskohtaisia tietoja varten. Jos tilauksen vastaanottaja on toinen henkilö kuin Sinä itse, merkitse vaaditut tiedot. Voit myös tilata lihaa itsellesi toiseen kuin kotiosoitteeseesi. Jos olet valinnut noutopistetoimituksen, sen osoitetieto tulee tilauskohtaisten tietojen alle automaattisesti eikä sitä tarvitse kirjoittaa toimitusosoitteeksi. Saman sivun alareunassa on Siirry maksamaan -nappi.
  • Paina Siirry maksamaan -nappia, minkä jälkeen ruutuun avautuu Checkout Finlandin maksunvälityspalvelusta kertova sivu maksuvaihtoehtoineen. Voiit katsoa lisätietoja tai Maksa -napilla siirtyä maksamaan.
  • Maksa kauppahinta ja muista klikata painiketta Palaa myyjän sivuille. Tilauksesi astuu voimaan ja Tilausvahvistus ilmestyy ruutuun sekä lähetetään myös sähköpostiisi. Jos et saa tilausvahvistusta maksamisen jälkeen, ole mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen deliporo@deliporo.fi.
  • Nyt voit poistua Deliporon sivustolta tai jatkaa siihen tutustumista. 
  • Toimitus tapahtuu ja tieto siitä toimitetaan vastaanottajalle verkkokaupassa vasemman valikon Toimitustavat -kohdassa esitetyllä tavalla.
  • Jos pakkaus on vastaanotettaessa vaurioitunut, tee siitä heti huomautus paketin luovuttajalle ja vaadi, että kuljetusasiakirjoihin tehdään merkintä. Suositeltavaa on, että avaat laatikon välittömästi ja toteat, kuinka suuri osa sisällöstä on vaurioitunutta ja kuinka suuri osa moitteetonta. 
  • Ilmoita mahdolliset kuljetusvauriot, puutteet toimituksessa ja laatuun liittyvät tai muut ongelmat Deliporolle viivytyksettä sähköpostitse osoitteeseen deliporo@deliporo.fi. Käsittelemme ilmoittamasi asian ja haemme mahdolliseen ongelmaan ratkaisun kanssasi viivytyksettä.
  • Voit peruuttaa tilauksesi kustannuksitta siihen asti, kunnes tilaus on luovutettu kuljetettavaksi. Lähettämisen jälkeen peruuttaminen ei ole mahdollista. Peruutus- tai palautusehtojen täyttyessä palautettava kauppahinta maksetaan viivytyksettä ilmoittamallesi pankkitilille. Verkkokaupan yleistä palautusoikeutta 14 päivän aikana ei sovelleta pakasteeseen, koska tuotetta luonteeltaan ei voida palauttaa myytäväksi. Ei-lämpösäädellyille vakiotuotteille Deliporo myöntää 14 päivän rajoitetun palautusoikeuden. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen (purkin, pullon tms.) avaamattoman. Palautus tapahtuu Deliporon kustannuksella, kun paketti palautetaan 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta Deliporon kanssa kussakin tapauksessa erikseen sovitulla tavalla. Jos palautus tapahtuu muulla tavoin, asiakas on velvollinen maksamaan palautuskustannukset.
  • Virallinen peruutus- ja valitusosoite on:
    Deliporo Oy
    Polkutie 2
    99830 SAARISELKÄ.
    Nopeimmin saat meihin yhteyden sähköpostitse osoitteessa deliporo@deliporo.fi tai puhelimitse 016-348 3600.
  • Nämä tilaus- ja toimitusohjeet sisältävät Kuluttajansuojalain 2 luvun 13 §:n tarkoittamat verkkokaupan ennakkotiedot sekä samalla vahvistuksen sopimuksesta välillämme.

Kiitos tilauksestasi. Toivomme voivamme palvella Sinua jatkossakin.

Päivitetty 15.10.2015