Tilaus- ja toimitusohjeet

Deliporo Oy:n verkkokauppa on tarkoitettu yksityisille kuluttajille, joiden toimitusosoite on Suomessa. Emme toimita tuotteita ulkomaille. Vakiotuotteita ostavat yritysasiakkaat voivat käyttää verkkokauppaa kuluttajien tavoin. Yritysasiakkaita, joilla on muita tarpeita, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen deliporo@deliporo.fi.

Tuotteiden tilaaminen Deliporon verkkokaupasta tapahtuu seuraavasti.

  • Klikkaa päävalikossa Verkkokauppa-kohtaa. Käyttäessäsi palvelua ensimmäistä kertaa tutustu avautuvan sivun informaatioon Lue lisää-liitteineen.
  • Myynnissä olevat tuotteet, niiden tarkka sisältö sekä hinnat ovat nähtävissä kunkin tuoteryhmän alla. Jos jonkun tuotteen sisältö tai hinta tai toimituksen hinta muuttuu kauden aikana, Deliporoa sitoo asiakkaaseen päin tilaushetken mukainen tieto.
  • Valitse haluamasi tuoteryhmä (Poronliha, Poronlihajalosteet ja -valmisteet tms.). Lisää siitä haluamasi tuote ostoskoriin.
  • Valittavanasi on kolme vaihtoehtoa. Voit jatkaa ostamista, muuttaa ja päivittää tekemäsi poiminnan tai tehdä tilauksen. Ostamisen voit aina keskeyttää poistumalla verkkokaupasta.
  • Jos jatkat ostamista, voit poimia seuraavan tuotteen samasta tuoteryhmästä tai valita toisen tuoteryhmän ja poimia tuotteen sieltä.
  • Jos haluat muuttaa tilaustasi, voit ruudulla muuttaa tilattua tuotemäärää. Tuotteen poistaminen ostoskorista tapahtuu valitsemalla määräksi nolla. Muutos astuu voimaan painettuasi Päivitä ostoskori-nappia.
  • Kun olet valmis, paina Siirry kassalle -nappia.
  • Kirjaudu sisään, jos olet vanha asiakas. Rekisteröidy, jos olet uusi asiakas. Rekisteröityessäsi täytä kaikki pyydetyt kentät. Ole huolellinen nimesi, osoitteesi sekä erityisesti sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi kirjoittamisessa, niiden oikeellisuus on välttämätöntä toimituksen onnistumiselle. Valitse itsellesi salasana. Kirjoita se muistiin, sillä tarvitset sitä ja sähköpostiosoitettasi jatkossa.
  • Jos sinulla on alennuskuponki, syötä sen koodi osoitettuun kohtaan.
  • Valitse seuraavaksi toimitustapa alla avautuvasta listasta. Jos valitset noutopistetoimituksen, valitse alemmasta vetovalikosta myös noutopiste. Jos valitset kottinkuljetuksen, osoitteesi on oltava kotiinkuljetusalueella. Ellei se ole, järjestelmä vaatii sinua valitsemaan toisen toimitustavan.
  • Valitse seuraavaksi ensin maksutaparyhmä (esim. pankkimaksutavat) ja sitten käyttämäsi maksupalvelun tarjoaja (tässä esimerkissä oma pankkisi). Hyväksymämme maksutavat näkyvät vasemalla.
  • Vasemmassa alanurkassa on ruutu ja teksti Olen lukenut ja hyväksyn sivuston tilaus- ja sopimusehdot * Lue ehdot ja pane rasti ruutuun tai keskeytä ostaminen poistumalla verkkokaupasta.
  • Lähetä tilaus. Kun teet sen, poistut Deliporon verkkokaupasta ja siirryt maksunvälityspalvelu Paytrailin järjestelmään ja sen kautta maksupalveluyrityksen kuten pankin järjestelmään.
  • Maksa kauppahinta ja muista klikata painiketta Palaa myyjän sivuille. Tilauksesi astuu voimaan ja Tilausvahvistus ilmestyy ruutuun sekä lähetetään myös sähköpostiisi. Jos et saa tilausvahvistusta maksamisen jälkeen, ole mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen deliporo@deliporo.fi.
  • Nyt voit poistua Deliporon sivustolta tai jatkaa siihen tutustumista.
  • Toimitus tapahtuu ja tieto siitä toimitetaan vastaanottajalle verkkokaupassa vasemman valikon Toimitustavat -kohdassa esitetyllä tavalla.
  • Jos pakkaus on vastaanotettaessa vaurioitunut, tee siitä heti huomautus paketin luovuttajalle ja vaadi, että kuljetusasiakirjoihin tehdään merkintä. Suositeltavaa on, että avaat laatikon välittömästi ja toteat, kuinka suuri osa sisällöstä on vaurioitunutta ja kuinka suuri osa moitteetonta.
  • Ilmoita mahdolliset kuljetusvauriot, puutteet toimituksessa ja laatuun liittyvät tai muut ongelmat Deliporolle viivytyksettä sähköpostitse osoitteeseen deliporo@deliporo.fi. Käsittelemme ilmoittamasi asian ja haemme mahdolliseen ongelmaan ratkaisun kanssasi viivytyksettä.
  • Voit peruuttaa tilauksesi kustannuksitta siihen asti, kunnes tilaus on luovutettu kuljetettavaksi. Lähettämisen jälkeen peruuttaminen ei ole mahdollista. Peruutus- tai palautusehtojen täyttyessä palautettava kauppahinta maksetaan viivytyksettä ilmoittamallesi pankkitilille. Verkkokaupan yleistä palautusoikeutta 14 päivän aikana ei sovelleta pakasteeseen, koska tuotetta luonteeltaan ei saa palauttaa myytäväksi.
  • Virallinen peruutus- ja valitusosoite on:
    Deliporo Oy
    Polkutie 2
    99830 SAARISELKÄ.
    Nopeimmin saat meihin yhteyden sähköpostitse osoitteessa deliporo@deliporo.fi tai puhelimitse 016-348 3600.
  • Nämä tilaus- ja toimitusohjeet sisältävät Kuluttajansuojalain 2 luvun 13 §:n tarkoittamat verkkokaupan ennakkotiedot sekä samalla vahvistuksen sopimuksesta välillämme.
  • Jos tuotteessa tai sen toimituksessa on puutteita, meitä velvoittaa lakimääräinen virhevastuu. Annamme lisäksi Laatulupauksen, jonka mukaisesti pyrimme ratkaisemaan ongelmat sinun kannaltasi parhaalla mahdollisella tavalla. Ellemme saavuta yksimielisyyttä menettelystavasta, sinulla on aina oikeus kääntyä Kuluttajaneuvonnan puoleen.
  • Kiitos tilauksestasi. Toivomme voivamme palvella Sinua jatkossakin.

Päivitetty 15.6.2022