Saamamme asiakaspalaute – myönteistä vai ei?

Asiakkaamme Jussi T. Saikkonen Lappeenrannasta kirjoitti muutama viikko sitten:

”Korona-ajan nyt hiipuessa vieraita on päässyt ulkomailtakin tulemaan. Grillasin poron vasan puolikkaan boxistanne ulkofileen blööksi (”verinen”) ja oli kuulemma parasta lihaa mitä oli n. 55-vuotias ranskalainen professori syönyt vaikka ympäri maailmaa edustusillallisilla on tyyppi reissaillut ja (liian kypsäksi paistettua) poroakin saanut Suomessa aiemmin syödäkseen. Eikä ollut vieraskoreutta tuossa lausunnossa, oli kyllä hyvä. Pannaan kohta uutta tilausta tulemaan kunhan kausi taas alkaa, luotan, että lihan laatu on edelleen teillä hyvä.”

Asiakaskyselyssä viime syksyn asiakkaat antoivat meille asteikolla 0-10 tuotteiden laadusta arvosanan 9,2.

Vastausten keskiarvo kysymykseen, aikovatko he suositella meitä ystävilleen, oli peräti 9,4!

Voit lukea lisää kommentteja ja myös asiakaskyselyn tuloksia tästä linkistä > Mielipiteet ovat asiakkaiden kirjoittamia ja ne samoin kuin jokaisen kirjoittajan nimi ja paikkakunta on julkaistu henkilöiden antamalla luvalla.

Kun luet palautetta tarkemmin, kyllä siellä kritiikkiäkin on. Ja aivan aiheesta. Mutta kaiken kaikkiaan asiakkaamme näyttävät olevan tyytyväisiä. Siihen olemme vuosikaudet yrittäneet panostaa ja sen näkyminen sekä ilahduttaa että tekee meidät nöyriksi.